rubrikeeeeen

Sitter och försöker plugga in mitt tal. Annars så är provet gjort och det känns asbra, bara talet kvar nu sen känns det som lov... Typ...
Men ska snart dra mig tillbaka till skolan igen, mattelektion. Det är galet lockande att skolka men det ska jag inte göra är ju inte duktig flicka ni vet. Haha.

Annars så har jag fått ett massa fint sms idag som gjorde mig massa fånigt glad, som vanligt. Fånigt leende mot mobilen är något jag kan riktigt bra faktiskt.

Men nu ska jag ta och prata igenom talet för mig själv igen, känns inte alls dumt, nejnej...... Åh, varför kan det inte vara fredag eftermiddag???!??!?!!??!?
Skulle lägga upp en normalt fin bild, det gick inte att ta en fin bild, tog istället några där jag räckte ut tungan vilket blev ännu värre. Så jag har slitit. Så här har ni en lagom ful bild. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0