oh, so unpretty

Lektionen idag gick otroligt mycket bättre än gårdagens, skrek inte ens lika mycket. Bara lite.
Men fick inte kommentaren att jag lät som en stucken gris i alla fall. (;
Nästa lektion blir på tisdag. Det går braa nu.
 
Annars så saknar jag Anton, gått typ 14 timmar sen jag senast såg honom senast, så det är sjukt...
Känns förövrigt som om jag har något som trycker över bröstet, har ont i magen och lsååå vidare... Hela listan ska jag inte tråka ut er med. Men hheeeej, stress vad trevligt att du visar dig en så fin onsdagkväll som denna... NOT! Nu ska jag borsta tänderna istället och sedan plugga det sista innan mina ögon går i kors. Puss
Linn in action så att säga, känner mig så otroligt snygg ibland va... -.-'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0