Helgen

Men för att berätta lite snabbt om helgen också innan jag fortsätter med pluggandet, som inte går jättebra måste jag erkänna....
 
Fredag: Åkte till Anton för att sedan gå till Shawn och fest med massa härliga människor. Fick vin spillt över mig, fick en mosig banan kastad på mig(eller den blev mosig när den träffade mig), blev upplyft uppochnerpå och även fälld ett antal gånger. Japp, så kul har jag det på fester. Folk har en tendens att tycka det är kul att reta mig på ett eller annat sätt.
Men vi lyssnade på musik, var ute och gled i regnet på altanen, sjöng, myste, körde 21 och bara pratade om allt möjligt. Var en fin fredag.
Gick vid halv fem-tiden och låg i sängen hos Anton lite efter 5.
Denna bild tog när de flesta hade gått och vi bara var 8 st kvar som satt och flummade i soffan. Fina människor<3
 
Lördag: Vaknade och gjorde inget speciellt egentligen, fixade med en julklapp till Antons föräldrar, kollade på film och bara myste.
 
Söndag: Skulle egentligen åkt hem hyffsat tidigt men det blev istället att både jag och Anton åkte hem till mig vid 18-tiden.
 
Så en myshelg med min älskling och en fest på det, kan det bli bättre?! (:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0