Äntligen fri

"Jag är fri" var det första som kom ur min mun då jag och min mor lämnade rummet vi suttit i hos bup. Gjorde min sista ifyllningslapp för att se hur depressionen var.
Min sista!
Och resultatet på den var det bästa hittills. Låg på måttlig depression när jag var där förra våren på gränsen till grov och nu är den lätt. Hur underbart är inte det? Tabletterna blir kvar i alla fall till nästa vår. Men det stör mig egentligen inte så mycket.
Mår bra. Och det är så härligt.

Jag brukar inte må bra på hösten normalt så det säger ju en hel del. :)))))))))) (många dubbelhakor på det)

Kommentarer
Postat av: matilda

Så glad för din skull finis!! <3

2012-11-06 @ 14:42:42
URL: http://envanligjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0