Live in Oslo

Allt gick bra idag i alla fall, till och med matteprovet tror jag gick bra, visserligen kommer det inte bli något mvg det är jag helt säker på. Men just nu känns vg sjukt bra. Så är nöjd.
Fiskdamm och fotografering av små barn gick också bra, tog över 500 bilder så någon måste ha blivit bra. Och fiskdammen kan ju knappast bli så misslyckad, stod mest och tryckte såpbubblor i barnens händer och sa "nämen, kolla vad du fick nu, såpbubblor""Vilken fin fisk" Osv. Bebisar är något av det sötaste.
Blev skjutsad hem av Emma och ringde upp Anton och bara pratade resten av vägen. Mysmys.
Och det var allt jag hade att dela med mig av nu.
Snart blir det te och sedan sova.
Utmattad Linn.
Men först ska jag försöka bestämma vad jag ska skriva om på svenskan imorgon, kaos. Vi ska göra en sammanställning av några texter... Underbart kul. Eller inte.
Men det är bara det vi har kvar och ett prov. Så börjar känna sommarlovet kommer närmare och närmare och det känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0