hosta

Somnade inte alls tidigt som jag tänkt mig. Låg och hostade som en idiot, tills jag fick kväljningar och sprang upp och tog hostmedicin. Så det blev inte så mycket sömn. När jag vaknade imorse hade jag totalt tappat rösten. Igen. Fast om man jämför mot förra gången så är det nu ännu värre. Jag låter som en cykeldäck som pyser luft. Haha. Men det lär bli bättre under dagen får jag hoppas. För orkar inte mer nu. Min mor åkte iväg för ca en timme sen också och återkommer på lördag kväll.jag lär nog överleva utan henne dessa dagar ändå, har annat folk som får ta hand om mig. Haha. Nu ska jag gå upp klunka lite hostmedicin, äta lite frukost och försöka få tillbaka rösten och undvika att spy. Vill inte spy, okej?! Mitt största problem i livet typ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0