färger på natten

Så såg väl min morgon ut, vaknade upp hos Anton som sedan skjutsade hem mig. Jag åt ytterligare en frukost hemma och la mig sedan och myste med Snusan och lyckades sova kanske drygt en timme till för att sedan gå upp och äta dagens tredje frukost.
Dagens enda lektion var matte, om man räknar bort den jag skolkade ifrån, så är hemma nu och har hunnit städa mitt rum och tror jag ska fixa mig lite lunch eller något.
Vid 16 snåret kommer min kompis lillebror som jag ska trycka in lite matte i huvudet på, stackarn. (;
Så nu vet ni vart ni har mig!
klad flikka. Och helt ärligt så vet jag inte varför jag gör tummen upp på varenda bild.
Och osminkat och fint idag. Mmmmm, känner mig übersharmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0