Behind blue eyes

Har lyckats plugga lite, känner att jag ska försöka avsluta det här himla Palme-arbetet med Matilda för hela arbetet börjar gå mig på nerverna.
Ahhhhhh.
När Anton slutat jobbet så kommer han hit, ska bli mys. Att få tänka på lite annat än plugg. Men vi ska tydligen kolla på hockey, kan bli intressant. Idag kanske det blir jag som somnar framför TV:n och inte tvärtom. Haha.
Nejdå, det kan bli kul kommer sitta och skrika att jag tycker de är jättetöntiga som knuffar på varandra utan anledning. JÄTTETÖNTIGT! Våld löser ju ingenting försöker ju folk säga till oss. Medan ishockey bara jaaaaaa, slå på honom bara.
Jag ser fram emot detta nu!
Sen imorgon är det fest hos Klara, ska bli kulkul. Just nu är jag verkligen noll procent festsugen och ganska orkeslös, men vad gör det. Ut och göra saker skadar aldrig. Och mitt partyhumör är säkert på topp imorgon hoppas jag på! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0