people are strange, when you are a stranger

Åh, all min energi tog precis slut.
Har varit ute en sväng med Emma, pratat igenom livet och jobbat på brännan. Det var sjuuukt varmt. Underbart! Senast jag var ute var det typ minusgrader. Kaaaooos.
Har sorterat och slängt massa gamla skolpapper och hittat massa gamla roliga saker och skickat lite för många mms till människor och försökt få dem att skratta med mig.
Sedan blev det lite matteräkning med Matilda.
Det var ungefär så långt min energi sträckte sig.
Så det blir sova tidigt ikväll och sedan upp och räkna och städa det sista imorgon.
Så får vi se hur det blir med skolan på fredag.
Who knows.
Men annars är det gött.
Mmmmmmm, sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0