mmmmmmmmmmmm

Okej, inte vart i skolan på hela veckan nu.
Helt ärligt har det varit såå skönt. En liten paus sådär eftersom jag de senaste dagarna ändå varit pigg.
Eller ja, pigg och pigg.
Men i jämförelse.
Matilda kom precis hit och höll mig lite sällskap. Proppade i mig ett kakpaket. Mmmmm, det är fredag man får. Och jag tänker dissa beach 2012.
Igår var Anton här också sååå jaaaa. Det har varit rätt fina dagar det här ändå.
Men nu är det bara att köra igång igen.
Blir kanske en sväng till landet imorgon. Har inte varit där på flera månader. Så varför inte. Kanske kan peppra lite bilder eller något annat trevlig. But I'll see.
Osammanhängande här. Men är som sagt fortfarande väldigt osammanhängande som person så det funkar jättebra ju!
Jaaaaaaaa. ((((((:
übercharmig bild. Men sommmmmmaaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0