like a rainbow

Fick ett litet ryck förut och började möblera om igen. När jag mår bättre blir jag lätt rastlös. Så nu står helt plötsligt garderoben bakom mig. Hur hände det liksom? Den är tung så känner att jag tränat lite idag också.
Nu ska all choklad bort!!!!!
Sen har jag tryckt ut massa bilder och satt på baksidan av garderoben och lite annat smått och gott jag hittade så jag kan ligga och skratta lite varje natt innan jag somnar. Fiiiiiint. (;
Men känner mig redo för skolan nu i alla fall. Klarar jag att flytta en garderob, klarar jag allt.
Eller något i den stilen.
Ska väl blir skönt för er att slippa läsa inlägg om att jag är sjuk hela tiden. Ska försöka låta bli att ta upp proven något mer också. Allt för eran trevnad här. (:
Haha, nu ska jag äta någon chokladboll till och sedan blir det te. (:
Tror snarare det är 5 kg upp än 1... Hmmm... Hej nästan 60 kg <333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0