choklad

Solen sken idag. Trodde det skulle vara varmt men icke. Det blåser typ 15 minus ute så det är härligt. Riktigt härligt.
Har proppat i mig choklad och kladdkaka och kaffe. Skulle börjat mitt sunda liv idag igen. Men nej.
Sen kan jag också konstatera att min innerkamera på mobilen suuuuger.
Men japp, varför inte bjuda på lite bilder ändå liksom.
Matilda tar upp större utrymmet av mina bilder på mobilen. Bara så ni vet. Men hon får för hon är schnyggast. Och dessutom lite fjortis innerst inne. (;
Är det bara jag som vill klappa när någon med päls går på och sätter sig framför? Typ tvångstankar gånger tusen. Men lyckades hålla mig. Dessutom blev bilden felvänd... Fint. (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeh, ja e ju tieeep inte alls fjortizz! Hur kan du säga nått sånt gumman?! Blir ju tieeep ledsen i ögat juuuu!!!



aa fast, nä ;)

2012-03-19 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0