varje gång jag möter din blick vet jag vem jag är

Solen sken idag, inte mig emot alls faktiskt. Några nyanser brunare Linn på väl utvaldaa ställen. Armarna, typ. Haha. Det är inte lätt när man jobbar.;)
Var så sjukt trött när jag kom hem till landet igen så sov i nästan en timme. Sedan var det övningskörning som gällde. Känner att jag börjar få lite koll på det hela. 4 gånger i bilen gör skillnad. Nu ska jag snart göra mig iordning och sova. Det är ju en dag imorgon också.

Imorgon är det 4 månader för pojken och mig. Tiden går lite i alls fall. saknar honom väldigt just nu.

Kommentarer
Postat av: matilda

awi grattis er <3så glad att ni fann varandra :3

2012-06-26 @ 23:16:56
URL: http://envanligjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0