crybaby

Så fort Anton kom igår bröt jag ihop i en liten blöt pöl. Vet inte vad som hände. Tog väl ut allt på en gång eller något.
Stackars Anton.
Älskar honom lite får mycket ibland.
Är även på samma humör idag så att åka till skolan kan bli intressant.
Mormor är här och håller mig lite sällskap nu. Mysmys.
Ikväll är det båda student och sen dionysos. Men vet inte hur det blir med något av det. Taggade verkligen till dionysos men det är för min del totalkört. Ska se hur det blir med studenten. Hade varit fint.
Men får se.
Hoppas på att få lite sällskap inatt med. Men man vet aldrig. Får se.
Annars klarar jag mig själv.
Men kramar, särskilt hans kramar är de mysigaste och finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0