we carry on

Min första riktigt professionella körlektion äger rum imorgon och jag är lite smått nervös.
Även fast jag kört typ 7 gånger med min far så kanske denna än så länge okända kille tror att jag är en stor fet idiot som gör på ett visst sätt.
Ska nog låtsas som om jag kan mindre än vad jag gör. Lättast så.
Så kan han tro att jag är ett underbarn istället. (; Nejdå.
Sen ska jag försöka dra mig mot weekday, topshop för att kolla på långklänningar jag kollat upp på nätet. Svänger nog även förbi jc som hade en svinsnygg fast för 600 spänn och det kände jag att min tomma studentplånbok inte ville lägga ut så nej. Vem vet det kanske helt plötsligt blivit rea på den?!?!

Nu väntar sängen. Måste vara pigg och nykter imorgon.
Puss och kram

btw stör mig fortfarande på att jag inte kan ladda in bilder. Vill ju ha en ny "profilbild" eller vad man ska kalla det. KAOSET!!!!!!! :@
Ni får en redan uppladdad gammal och go bild istället.
Åh, vad fint det blev nu!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0