det slutar alltid likadant

Kort dag i skolan idag. Var verkligen som en vandrande zombie trots mer än dubbelt så många timmars sömn var jag så otroligt mycket tröttare än vad jag var första dagen, menmen snart helg så det spelar ingen roll. Men lärarna tycks ha kommit igåg ordentligt och ger prov och läxor lite hur som helst. Underbart.... -.-'
Igår natt läste jag hälften av boken som jag ska skriva ett brev till författaren i svenskan (detta ska lämnas in på fredag.) samtidigt som jag smsade med trevliga människor. Intressant att veta. I know.
Redigt go mening det blev men jaaa....

Var precis ute en promenad med Matilda som skull inviga sina nya supersnygga skor. ((((:
Nu ska jag dricka lite te.
Hadegött.
Saknar min mobil som är nere på lagning och har varit på lagning sen 1,5 vecka tillbaka. Sörjer den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0