blinkande ljus

Bussen kom inte imorse, så fick ta nästa buss som gick 5 minuter senare. På hållplatsen efter mig stod det utan att skämta ca 50 människor som sedan försökte tränga sig på bussen. Sedan stannade inte bussen på någon hållplats efter det, typ. Så det var kaos. Totalkaos. Trångt och mysigt. Ehe...
Annars har jag gått och varit ledsen och arg typ hela dagen, har växlat lite. Sparkat lite i väggar och skällt i det tysta på min skola. Tills historian då jag både grät och skrattade så sjukt mycket. Det finns så mycket roligare att prata om än historia. Jaaa, kära nån.

Snart ska jag och mor sätta oss på bussen och åka på något informationsmöte på min "underbara" skola. (usch)
Har druckit lite kaffe så ska låtsas att jag är pigg och glad!

Ha det fint! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0