you're to drunk to hear what I say

Sitter och dreglar över lite kläder jag hittat på en hemsida, lärde mig för någon dag sen att dreglar stavas med ett g och inte två. Det känns inte riktigt bra.
Men ja, kläderna är mestadels klänningar. Kan det inte bli sommar så man kan springa runt barbent och bara chilla på det. Ska försöka springa in i denna finfina affär så snart som möjligt. Mmmmmmmmmmm.
Pepp.
Det blir inte mer sommar än vad man gör. Så det kanske är dags att banga vinterjackan snart eller? (haha)
.
Är lite halvdöd så känner mig totaldum som faktiskt ens funderar på att sova nu. Seriöst klockan är halv tio. Vad händer med mig? Jag tror jag åldras i förtid. Är säkert upp i 40års åldern nu eller något i den stilen.
Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0