over my head

Denna veckan har gått så sjukt fort.
Imorgon är det fredag igen och det är uuuunderbart.
Kan tilläggas att jag nu ätit upp min chokladkartong. Sorgligt men sant.
Chokladsuget är enoooormt.
Inte okej Linn, inte okej.
Men solen skiner  ju ute så det kan man ju fira lite fint. Eller något.
Har precis städat mitt rum. I klackar kan tilläggas. Allt blir mycket roligare då! Det har inte vart såhär fint sen jul typ.
Det är min fars dag idag så snart kommer lite släkt hit och ska äta.
Så japppp...

SNART FREDAAAAAAAG!!!! <333333333

förresten vet inte hur mycket uppdatering det blir nästa vecka eftersom vi kommer ha gäster här hela veckan, som ska bo i mitt rum. Så vet inte ens hur mycket jag kommer vara hemma. Tänker sno folks sängar och hoppa mellan olika hem. Känns lite kul faktiskt. (;
Nu när jag äntligen klippt mig så har jag fått tillbaka mitt lockiga hår igen. Eller lockigt är att överdriva. Vågigt snarare.
Sen eftersom jag gått osminkad större delen av veckan kände jag att köra på idag med lite extra eyeliner. Känner hur ni bryr er. Orkar inte sminka bort det så min mormor och farmor kommer väl få lite slaganfall.
Men jag är ju så söt och trevlig ändå så de överlever nog. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0