I won't let you

Var knappt hemma på hela söndagen, så fort jag kom hem slängde jag i mig en kopp te och några mackor och totaldäckade sedan i sängen.
Men så kan det gå, får skylla mig själv.
Men helgen var fin. (:
Har på något skumt sätt lyckats få träningvärk i nacken... Känner hur musklerna bara växer! Imorgon kommer jag med en redig biffnacke. Eller något.
Hade jag varit lite charmig.

Jag och Matilda fixade så vi bara hade en lektion idag. Så nu har jag hunnit plugga lite extra, skulle fortfarande varit kvar i skolan egentligen.
Snart kommer Carro som jag ska hjälpa med matten. MVG nästa!
Dog lite när jag såg dessa bilden. Detta var väl i sjuan skulle jag kunna tro. Så sjukt charmiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0