De senaste dagarna återigen....

Har återigen varit lite försvunnen här. Livet kommer i vägen ibland.
Men livet är fint just nu så känner att jag får.

Som jag skrev i fredags så åkte jag till Anton. På lördagen var det först pepparkaksbak med hans släktingar, så galen julstämning på det va! Sen åkte vi med ilfart hem till mig. Jag bytte kläder till lite mer partymode för släkt och familjevänner-kalas. Sen så strömmade folket in. Hade en massa rolig kväll med massa skratt, god mat, gott vin, fina presenter och helt underbara människor.

När jag och Anton vaknat till liv i söndags så åkte vi ner till stan och julshoppade( jag julshoppade). Sen blev det hem till mig igen och ha mysmiddag rester från gårdagen(såååå gott), vin och tända ljus.

Så bara massa mys her det varit denna helgen, en superduperhelg. Vaknade upp på måndagmorgonen och fick heldå-pussar av min fining som skulle till jobbet. En timme senare var det dags för mig att gå upp till skolan.
Och påbörja ännu en vecka med lite julshopping med mor och körlektion på håltimmen som faktiskt gick fint! Läraren skrattar fortfarande åt mig, men han får. Jag är rätt underhållande.

Idag är det tisdag... Och imorgon fyller jag år... 18... Minstingen blir tillslut 18. Jajemän.
 
Lite oredigerade bilder från finfina kvällen och natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0