"tjejen som kan och har skumma möster och färger"

Fick ta i lite saker idag faktiskt,  Skor, hårfärg och lite annat smått och gott. Emma och jag sprang runt och letade efter baggy jeans aka loose fit jeans som jag vill ha men det finns självklart typ inga. Så det blev till att gå till killavdelningen. Komiskt faktisjt. Men nu i efterhand hittade Emma ett par på gina som jag funderar på att kolla upp lite närmre. Orkar inte bry mig att alla andra kommer ha likadana. Sen så pratade jag med några i olika kassor som tydligen tyckte jag såg pratvänlig ut. Lite kul det med.
sen en fika på espresso house, ååååh sååå goooott!
Nu är jag hemma igen och heeelt borta i huvudet. Dumma dumma förkylning... Den ska vara borta imorgon! OK!
Skorna. Även jag kände flr att vara lite rosa. Men ungefär här går gränsen. Men nu kan jag gå ut och gå som en vanlig människa med normala fötter. :D:D Och fatta den underbara ställningen jag var tvungen att sitta i pga att jag inte kunde flytta på mig för katten ligger och spinner som världens jetplan på min mage. Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0