yeah

Ångrar puckon...
Vet inte varför dagen bara varit ångest. Har inte fått en riktigt ångestattack på hur länge som helst, kan iofs inte kalla denna riktig eftersom jag lyckades kväva det mesta, efter ett antal djupa andetag, slutna ögon och sjuuuukt skakande ben.
Jag är normal jag vet. Haha.
Men när jag mår illa och det bara blir för mycket så blir det bara kaos + åka bil på det. Det är bara nej.
Mitt psyke är lite instabilt just nu. Jag är medveten om det.
Är rädd för att det kommer bli en ny magkatarr av detta, i så fall så orkar jag inte mer.
Seriöst.
Folk säger att schillerska är slapp, så jävla slapp är den inte. Allt runt omkring och att bara finnas till tär på en.
Det är jobbigt att vara tonåring dessa dagar med.
Jaaaa, liten onödig men ärlig text. Kanske var dags för det.
En ärlig text bland allt mitt klagande. Det är nog därför jag klagar, för att jag är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0