önskar att någon

Mmmmm, skorna är mina. Inte fel. 600 fattigare och över 190 lång, jappjapp.
Ursäkta, mig Anton. (;
Hittade lite andra saker och köpte ny rengöring från clinique. Åh, är kär i deras produkter. Totalt.
Nu ska jag plugga lite och ikväll ska jag till Matilda på mys.
Påminnelse till mig själv, ingen mer choklad nu. Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig ner och och proppa i mig en massa choklad.
Men det är ju så farligt gott.
FARLIGT!
Ja, jag har mysbyxor på mig vet inte vad som hänt faktiskt...
Så vet inte hur mycket mer uppdatering det blir.
Imorgon blir det träffa min pratperson, eftersom det blev kaos förra gången. Haha.
Sedan ska jag fota Emma och kanske bli fotad själv och det blir antagligen matte med carro också.
Produktiv dag helt enkelt.
Ska väl försöka hinna med lite plugg också. Måste ju vara en liten nörd då och då. Eller låtsas vara det i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

190cm????!!?!?! Inte okej.. jag kommer känna mig låg! och platt!! :(

2012-04-10 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0