dry your tears

En av sakerna jag köpte i stan med Emma, tröja. Hade på mig den idag men eftersom det var såpass kallt blev det aldrig att jag varken knäppte upp koftan eller skonnjackan. Men jaaaaa. Kände att den var värd en bild.
Jag diggar den.
Ska bli ännu en shoppingrunda på lovet. Kläääääääder, skooooor. Dreggel. Tänker fortfarande stava det med två g:n även fast det är så fel.
Åh, nästsista franskalektionen innan lovet. TAGGAR!!!!
Efter skolan imorgon blir det gym, onsdag blir det körskolan, torsdag blir det gym och ett samtal till ett ställe he he he. Så känner mig lagom uppbokad hela tiden nu.
Men vill bara att onsdagen ska vara gjord. Tre och en halv timme sittandes på en stol och lyssna på någon som pratar är just nu inte jättelockande. Men man ska ju göra det bästa av situationen. Snart får jag övningsköra lagligt.
Trafikfaran Linn är snart igång.
KAOS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0