Så nära får ingen gå

Kom hem för en liten stund sen.
Har spenderat kvällen hos Matilda.
Med lite filmtittande och lite klädval. Myskväll.
Nu ska jag sitta här en liten stund och bara njuta av att det äntligen är helg och att en till skolvecka har gått.
Asnice!
Lyssna på musik.
Kent forever.
Fast igen som förut.
Imorgon blir det en sväng upp till landet och träffar Annie där. Ska försöka ta lite bilder. Har inte blivit så på senaste tiden.
Ha en underbar helg nu!
Puss
glad tjej. Kan ju säga att jag inte riktigt kände att jag passade in på vagnen ihop med alla uppklädda, välsminkade och halvdragna människor. x)
Haha.
På vägen hem kan jag också tillägga att jag såg en råtta. Kollade på den en stund. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0