Våra brister gör oss till människor

Orkar inte gå och lägga mig än. Är trött.
Hela dagen har bestått av träning och mat typ.
Gympa, sen gymma. Biff(syftar på mig själv, äter inte biff. Kanske en och annan pannbiff då då...). Sedan äta två cheeseburgare på donken med Matilda, som hade varit och simmat samtidigt. Myys.
Kände efteråt att en hade räckt med en.
Vad gör man inte för att behålla den där mätta känslan lite längre. Åh, vad jag hatar den känslan. Har alltid gjort det och kommer nog fortsätta göra det hela mitt liv.
Menmen.

Sen måste jag bara klaga lite på vågen som visar ännu ett kilo mer. Varför kan det inte stanna? Så var det över.
Är van vid att vara den som väger minst. Det är svårt att vänja sig vid att vara den som väger mest istället.

Men tider ändras, människor ändra, livet ändras.

Ha det fint <3
Snart exakt två år sen. Vi är schnygga. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0