Un bon vin blanc

Expert på att skämma ut sig. Men jaaa, andra får det kul i alla fall och någon måste ju bjuda på sig själv. Eller något i den stilen.
Hade en håltimme idag så satt på ett fik med en del från klassen och pratade och försökte vara lite social. Det gick väl helt okej, med socialbiten.
Imorgon är det en halv buffertdag så bara en lektion blir det, inte helt fel. Så direkt efter gympalektionen sticker jag och Matilda iväg och simmar. wha, vad biff jag känner mig. Och bara för att få upp energin till morgondagens utpumpning så åt jag upp det sista ur min älskade ben och jerry... Den är slut nu. :(
.
.
Som sagt jag är tillbaka här igen. Den nyare bloggen får vara kvar med vara någon slags skriva av sig blogg eller något i den stilen, kom fram till att det inte var roligt att läsa så here I am again. Även fast antagligen alla mina läsare försvunnit menmen. (:
Kände bara att jag behövde en liten paus härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0