Atmosphere

När gympaläraren säger till en att hon vill att jag ska teka(det heter väl teka även när det gäller innebandy va?) och jag säger nej, säger hon att hon behöver ha en snygg tjej som ska göra det. Jag säger att då är det absolut inte jag som ska göra det, då ger hon mig en liten menande och trött blick. De i klassen som står nära vänder sig om och kollar jag gör en ledsen min går och gör tekningen och klarar det bra.

Fint att läraren försöker få en att göra saker genom att kalla en snygg tjej. Hon borde kanske skaffa de där glasögonen hon snackade om någon gång. Haha.
Jaja, vad gör man inte?
Inte varje dag man hör att man är snygg. Borde kanske tacka och ta emot. x)

Kommentarer
Postat av: Nea

Du ÄR snygg! ;)

2011-10-13 @ 06:37:57
URL: http://beyondmyhalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0