You got a lot to say

Somnade senare på religionen.
Den här tröttheten börjar gå mig på nerverna.
Sportlife var annorlunda. Med massa muskelknuttar som springer runt. Wha.
Trivs nog bättre på mitt gym. Bara av att läsa det här förstår ni hur biff jag egentligen är!
Imorgon är dte träning igen. Matilda har fått med mig och simma och fick mig att tycka det var en bra ide. Nu börjar latheten i mig dyka upp igen.
MEN NEJ!! NU SKA DET TRÄNAS LINN!
Efter vi gått till en församling och intevjuat för religions uppgiften...
Men det blir najs.
(:
Och nu när alla säger att de vill ha snö säger jag att jag vill ha sommar. Och samtidigt försöker jag peppa mig själv med simningen imorgon. Vet inte om det lyckas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAN VAD SNYGG

2011-11-30 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0