Det spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll

Dagarna just nu känns bara onödiga. Ge mig sommarlov typ nu. Jag skiter seriöst i nationella eller okej, det gör jag inte. Men jag orkar inte. Energin är i botten och jag drömde världens konstigaste dröm inatt. Jaja, har bestämt mig för att ta lite bilder sen och öva in en ny låt bara för att Matilda ville det. Haha. Hon kommer nog ta tillbaka det snart menmen. (; Jag håller fortfarande fast vid att jag inte kan. Meeeen positivt tänktande däääär Linn. Jag har positivt tänkande om det mesta förutom det som gäller mig själv. Haha. Känner att jag skriver "haha" hela tiden. Men det är la kul. HA HA HA HA!
Känner också att det är en total snyggdag eller inte... Varför kan jag aldrig ha en riktigt snygg dag?
Har btw gått upp ett halvkilo (jihoo) Men skiten sätter sig på låten hela tiden. Varför? Såå, nu var det ur världen också. Jag är på klagohumör idag tyvärr. Det är väl en liten sån dag idag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0