Är jag den enda som ser att livet tappar höjd

Nu är ena ögat gjort också. Fiiint Linn. Det syns mycket mer än på bilden kan tilläggas. Olika Lila nyanser. -.-' Enbart ögonskugga kan tilläggas. Seriöst Linn
.
Jaja, kan passa på att berätta lite om dagen. Idag var den sista kulturdagen. Jag och typ 100 till satt i aulan och kollade på uppträdanden eller snarare folk som sjöng. Vissa var riktigt bra och vissa var lite sämre. Blev bara ett tillfälle då jag ville ta och slänga ut min egen hjärna. Jag är extremt känslig mot falska toner till mitt försvar. Haha. Nej, men det var kul. Jag vill upp dit nästa år även fast jag kommer bjuda på fler falska toner än vad någon någonsin hört. Så måste jag upp dit. Jooo. det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0