All my life I have been waiting for something lasting

Idag var det frivilla lektioner hit och dit fick egentligen inget gjort. Lite genomgångar av matteläraren av det som vi 5 som var i klassrummet tyckte var lite svårt. Eftersom det är nationella imorgon satt det rätt bra faktiskt. Vill så gärna få MVG på detta för att kompensera upp mitt IG jag fick idag på franska tal idag. Okej, jag fick G- på en del också så ska inte klaga. Men det var mitt första IG någonsin. Känns bra.
.
Efter skolan gick jag med Matilda ut med hundarna, precis innanför dörren så sätter jag mig på huk och skulle hälsa på de båda väldigt glada voffsar som kom fram. Återigen spelar min usla balans mig ett spratt och hundarna välter mig mot ytterdörren som sakta men säkert går upp så tillslut ligger halva jag ute och resten innan men två hundar överallt. Då brast det för mig. Började skratta.
Jag skrattade så jag grät.
Kunde inte sluta.
Har seriöst inte skrattat så mycket på hur länge som helst utav riktig glädje så det var vl allt som kom ut på en gång. Men kul var det i alla fall.
Ska snart gå och lägga mig för att vara hyffsat pigg imorgon det gäller bara att kunna somna men det tar vi en annan gång.
Ha det fint!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0