Those small things

Dagen idag var väl inte helt toppen.
Bof, är väl alltid roligt. Men hjälp vad jag pratar jag kan inte få tyst på mig själv. Det är väl mest för att inte visa något överhuvudtaget.
Men det råkar alltid glida ur mig en och annan sak som jag önskar att jag inte sagt. Menmen det är inget att göra åt nu.
Hade tänkt att sätta mig i duschen och skölja bort allt. Ner i avloppet.
Usch, fy och blä.
Känner mig på något sätt ensam. Vilket jag vet att jag inte är.
Men jag kommer nog alltid vara en sådan person som är lite halvt missförstådd.
Duschen väntar.
Ni får ha det fint.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

finns på mobilen 24/7 om du skulle känna dig ensam, bara att smsa så har du lite mer sällskp iaf :$ :)

2011-03-01 @ 19:30:23
URL: http://storiesfromalife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0