Just a little late, you found me

Satt och kollade på olika bmi sidor. Ja, jag har rätt kul såhär vid 23 snåret.
Funderar på att sova lite. Har lång sovmorgon imorgon börjar först 12:25. Asnice. Eller var det 12:20?! :-S
Jaja, någon gång är det. Om några veckor är det påsklov. Bara någon månad kvar till mitt näst sista sommarlov! Underbart. Helt ärligt så vill jag bara få slut på skiten. Bli fri från skolan. Jag vet att det är så mycket annat som man måste tänka på då men jag orkar seriöst snart inte mer. Har spenderat större delen av mitt lilla liv i ett klassrum. Usch. (; Men jag tror det borde finnas något bättre utanför skolans tjocka väggar...
Jaja, sova kanske.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0