In this fairytale

Har suttit och kollat på Vasaloppet, nästan från start. Okej, inte riktigt men nästan. Så kan det gå. Solen skiner idag med och det är 8 grader i solen om inte mer nu.
Ska nog gå ut en liten sväng med Emma. Undra om man blir något brun ute nu också... Åh, det hade varit najs. Är så blek att mitt senast inköpta puder är för mörkt. Jobbigt livet kan vara ibland. haha. (;
Just nu är jag fett peppe på sommar så sitter iklädd bikinöverdel. Igen. Detta börjar bli min favorit utstyrsel. (;
Jättesnyggt. Ohja.

Kommentarer
Postat av: Matilda

PORR :O

Haha jag brukar också gå omkring i bikini överdel hemma, as nice ju xD

Den såg snygg ut btw (Y)

2011-03-06 @ 21:13:14
URL: http://storiesfromalife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0