I'm still alive but I'm barely breathing

För en timme sen gick jag upp och "hälsade" på Emma på ica, köpte choklad och sedan gick vi hem tillsammans i mörkret.
Ser så skumma saker när det är mörkt. Såg en gubbe på vattentornet samtidigt som ett helikopter eller om det var ett flygplan flög runt i cirklar över mig och vattentornet. Kan säga att det inte var en gubbe. Bara vattentornet som har några skumma torn på sig. Men det räckte i alla fall för att få mig lite halvrädd. Kan stressa upp mig rejält när det är mörkt ute. Haha. (;
Nu sitter och försöker lära mig en text och hitta de orden som saknas. Men det är lite för sent.
Kom precis på mig själv med att hålla andan det måste väl betyda att jag behöver sömn. Om man är tillräckligt trött för att glömma koncentrera sig på att andas. Okej, lite oseriös är jag. Menmen...
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0