Gonna change the ways

Jag gillar egentligen inte att prata om min vikt men nu när jag skriver här så ska jag göra slag i saken och nu finns det ingen återvändo. Idag satte jag upp ett mål för mig själv att efter sommarlovet är slut ska jag komma upp till min målvikt. Vilket just nu är 57-58 kg! Det betyder att jag har 3-5 kg kvar. Okej, nu vet ni det så ni får gärna påminna mig när sommaren börjar.
För nu klarar jag inte av att vara såhär längre. Jag vill inte ligga på bmi underviktig. Jag vill inte vara benig. Jag vill vara lagom. Lagom är alltid bäst. (;
Visst är det inte så vanligt att någon skriver att hon vill gå upp i vikt. Men nu har ni sett det också så kan ni pricka av det från listan också.
Världen är för utseendefixerad och det här himla size 0 är inte hälsosamt alls. Så nu tar jag och protesterar här lite tyst för mig själv. (:
Så nu kör jaaaag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0