Du säger att tiden aldrig kommer igen

Har suttit och kollat på Mr Sunshine. Har inte riktigt fattat det hela än men den är lite halvmysig sådär. (:
Funderar starkt på att sova nu så att man är pigg och glad imorgon. Sen att jag slutar halv fem kan ju dra ner humöret på vem som helst. Förutom de som slipper det kanske.
Och just nu är jag väldigt för fler platser på bussar och högre tak där bak eftersom jag slår i huvudet där konstant, vilket resulterar i bulor. Fiiiiiint!
Och eftersom jag var för något så ska man väl skriva något man är emot för tillfället.... Ehhhh. Grupptryck, att alla någon gång ska inse att alla har samma värde och Size 0 kanske. Usch, jo. Skulle egentligen kunna skriva hur långt som helst men det ska jag inte göra så ni kan andas ut. (;
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0