Du är så mycket mer

Känner mig just nu som en trött, torr klorboll. Jajemän, jag har gjort simprovet. Att simma är ju ändå helt okej förutom att det verkligen inte gå att andas. Men sedan att man måste visa upp sig sådär. Jag har rätt svårt för det. Kommer nog alltid vara en sådan som har komplex över kroppen. Men det är ju sånt man inte ska tänka på. Hur som helst har jag i alla fall gjort det nu och det är ju underbart. (:
Måste bara tillägga att jag älskar vågen på valhalla den är lite lagom rolig. Jag tror jag börjar bli viktfixerad.
Hur som helst så har jag matteprov och franska test imorgon så det blir till att kolla igenom all skit. Jag orkar inte.
Men med lite choklad känns allt bättre. (:
Och bara för att stämningen här är underbar så får ni en ursnygg bild. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0