Colour


Kände att prova på att vara modebloggare. Kolla vilka underbart snygga bilder det blev också. Ufff! (;
Oj, nu höll jag ju på att glömma att skriva var jag köpte allt.

Kofta-Indiska
Jeans-Levis, USA
Oversizelinne-BikBok
Flätat skärp-Hm
Strumpor- No idea
Smycken som inte ens synd skiter jag i...
Sen så syns min bh också ska man skriva ner den med? Haha.
Nej, modebloggare blir nog aldrig mitt forum men det var rätt kul.
Nu ska jag fika.
Puss <3
.
Och ja, jag är rätt oseriös skyller på att det är tidigt. Jag gillar modebloggar. Men jag blir aldrig någon eftersom jag för tillfället är en sådan som tar på sig det som är skönt vilket är typ leggins och oversizelinnen och kofta över det. Inte så intressant. Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0