and it feels like home

Idag har jag knappt varit hemma en sekund. Först var det stan som gällde, hittade asbra saker så jag är nöjd. (: Bla, solglasögonon, smycken, linne, bandeau och parfym. Asnice. (:
Och ja, jag vet att båda sitter snett men who cares? (:
När Emma och jag skulle komma hem var det koas i stan det var någon demonstration och våran buss kom aldrig. Men på något sett så kom vi hem tillslut och jag satte mig direkt i bilen för att åka upp och fira min faders bror och syster som fyllde år förra veckan. (tvillingar)
Nu ska jag bara ta det lugnt är så sjukt trött. Så ska bli rätt skönt. Hela jag stinker också herrparfym, vet inte riktigt hur det kommer sig men jaaa. Alltid trevligt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0