Over the time

Dagen började riktigt kasst mest för att jag var dum och kollade på några bilder igår kväll. Under natten etsades dem fast i mitt minne och där är de kvar än.  Önskar att jag på något sätt var med på en kant på bilderna. Men det är jag inte. Och kommer aldrig bli det heller. Det svider verkligen. Får väl ändå gå ner och säga hej någon dag. Då kanske jag läker lite.
...
Men dagen blev lite bättre efter lunch, efter att en gamling sagt att jag var en dum flicka sedan tagit mig i handen efter ett tag och märkt att de var kalla och sa att jag hade ett varmt hjärta. Efter det.
När vi spelade fia med gullgubben igen. Han som alltid vinner. Tror han fuskar. (; Även fast det inte går. I alla fall då kändes det lite bättre. Han är så glad. (:
Snart kommer lite släkt hit så ska göra mig iordning lite.
Ha det fint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0