nya ögonblick, på ny höjd

Slog ner mitt första glas idag. Jag är faktiskt förvånad att de inte hänt innan. Är man en klumpig typ så är man. Skar mig i tummen på glaset också, fortfarande inte förvånad. Förlorade i fia två gånger. Förvånande? Icke! Vann en gång tack vare att gullgubben inte knuffade ur mig. Det var däremot förvånande eftersom jag för det mesta har otur i spel. Och vad gullgubben än sa så har jag inte tur i kärlek.
Är väl en sån har hyffsat otur i allt.
Förutom i att vara klumpig kanske. Det kan jag riktigt bra eller på att inte kunna prata över huvudtaget. Vet aldrig när jag ska lära mig.
Whaaa, blir så irriterad på mig själv. x)
Nu sitter jag här, genomförkyld. Var tvungen att ställa in helgens roliga planer bara för det. Men ska i alla fall försöka träffa Matilda en sväng imorgon för måste få tiden att gå lite och bara prata. Det är inte så givande att prata med gamlingar dagarna i ända. Inget illa menat alls nu då!
.
.
Mötet var bestämt långt innan
Innan de ens visste vilka de var
Åren gick och dagen kom
Deras dag

Klockan 12:00 vid busshållplatsen mitt i stan'
vid statyn med fågeln på axeln
Deras blickar möttes
för att sedan snabbt kolla bort
Tiden gick ut
Inget blev som det egentligen skulle
Mötet var inget de visste om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0