Northern wind

Så himla mycket sommarlov! Wha.
Var nog den mest ovärda skolavslutningen någonsin. Ursäkta mig menmen.
Min hals har börjat göra ont också. Inte okej att bli förlyld nu. Whaaa...
Hade tänkt börja sommarlovet med att städa mitt rum men skiter i det. Måsta ju hinna njuta lite först för jag fattar inte att det är lov. kommer nog inte göra det på ett bra tag heller.
Jaja.
Ha det fint <3
dagens sk "outfit". Orkade inte klä upp mig och allt smink rök när jag kom hem. Så jaaa. (:
Nu ska jag chilllllllaaaa! :D
Gillar inte riktigt att mina vader ser tjockare ut än mina lår. Då är frågan om det är mina lår som är smala eller mina vader som är tjocka... hmm. (;
Haha. Jag är för trött för det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0