I'm barely used to say me instead of us

Dagen idag började väl lite sådär. Blev lite halvt döv av alla studenter som var på min buss imorse. Detta gjorde bara att jag ännu mer vill ta studenten. Vet inte hur många gånger jag sagt det. Men längtar verkligen! (: Även fast man kastas ut i "the real" life så ska det bli så himla härligt.
Sen på matten fick vi tillbaka nationella och ser att jag fick ett vg-poäng från mvg. Om jag blev sur. Japp. Så gick ut till min lärare på betygsnack helt säker på att få vg eftersom jag inte fått mvg på ett enda prov utan alla förutom en gång varit ett poäng ifrån. Men när han sedan sa att jag fick MVG- fick jag lite glädjefnatt. Seriöst. Så var tvungen att skrika lite halvt, vilket kanske inte var mitt smartaste beslut någonsin. Menmen blev så glad. (;
Det var ju typ det mest händelserika idag.
Gick och gymmade med Emma, var så sjukt längesedan sist. Såg massa studentflak på vägen dit, tänkte samma sak som jag skrev över och sa det minst lika många gång. (;
På gymmet gick allt bra i alla fall så känner mig biff nu, eller inte. Det försvann med glassen påväg hem.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska fortsätta göra det ett bra tag till. Imorgon åker jag till landet och ska slappa rejält, varva ner och peppa inför lovet. Och att jag bara har 2 år kvar i skolan och kanske jobba lite på brännan också. (;
Ni får ha det fint så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0