där våra steg ska öka

Mitt huvud har inte gått in på lov än.
Kollade på mina betyg för ett tag sen och jag är så himla nöjd! 4 MVG 4 VG och 1 G. Whaaa, det är ju mig vi pratar om typ den som får vg i allt förutom i gympa. Fast i år är ju G:et i franska. Haha. Kommer få G i gympa också men det är ju först nästa år så det tar jag då. (; Jag är inte den där atletiska typen även fast jag gymmar ni som nu trodde det. Haha.
Jaja, nog om betyg.
.
Min röst har precis tagit en hesare och mörkare ton än vanligt. Fiiiiint! Ändå sitter jag och sjunger med i musiken. Men det är ju bara så underbart! (:
Får se om det händer något kul imorgon.
.
Ni får ha det så fint <3
Puss
Skolavslutning+bal förra året. (: finfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0