Who says I can't be free from all of the things that I used to be? Rewrite my history Who says I can't be free?

Jajemän, jag är hemma igen och det känns ungefär såååååhäääär bra! :D
Läste ut den sista boken igår. Sen när jag väl vaknade och inte kunde somna om så kunde jag inte få den ur huvudet så låg där och tänkte i fyra timmar (3-7) tills jag återigen somnade och vaknade vid 10. Hyffsat pigg. Precis som jag varit under den tid jag varit vaken. Men nu börjar tröttheten närma sig rejält.
.
Jag som kände att mitt självförstroende helt plötsligt började stiga lite i alla fall från noll till ett och nu tror jag det ramlade ner igen. Förstog precis att drömmar var orealistiska och ramlade ner på marken igen. Varför ska allt vara så omöjligt. Dumma tandställning. :( Dumma hy. Dumma allt.
Har btw gått upp i vikt igen. Vågen här hemma börjar närma sig 57 kg. Förut skulle jag vara glad att jag äntligen lyckats med det jag jobbat på så himla länge. Min tid som väldigt underviktig skulle vara förbi. 12 kg tyngre 2 år senare. Men mitt huvud har fått en knäpp som jag så starkt försöker ignorera för detta orkar jag inte med just nu!
.
Har också snart ätit tabletterna i en vecka. Och jag mår inte så mycket sämre som de sa att jag kunde göra. Vissa stunder mår jag så mycket bättre även fast de inte ens har börjat värka än sen så är det så mycket sämre ibland. Mitt psyke säger jag bara. Hej humörsvängningar.
.
Men nu ska jag inte trötta ut er mer med onödigt snack. Återigen jag är hemma och det är asssssgött! Imorgon ska jag försöka ladda upp lite bilder om jag orkar. Man vet aldrig när det gäller mig jag kanske sover hela dagen istället. Skulle vara skönt.
.
Btw, träffade en gammal vän för ett antal dagar sen på torp oväntat och jättekul. Man glömmer så lätt.
Bara för att få lite färg på det hela så blir det en liten bild som togs för ett antal timmar sen lite spontant sådär. Men den får duga så länge.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0