slim fit

Kollade på reprisen av finalen av project runway förut blev riktigt glad att han jag hejat på under hela säsongen vann. Sånt händer liksom bara inte. Men det var inte det jag tänkte skriva utan tänkte snarare syfta på modellerna som gick på deras visning. Seriöst deras vader var som mina armar. Seriöst.
Eller så är det kanske jag som inte har de smalaste vaderna men ändå. Skrämmande. :-O
Ni fattar inte i vilken rolig ställning jag var tvungen att stå i för att lyckas med denna bild. Haha.
Vader gör sig inte riktigt på bild och ser nog liiite större ut än vanligt... Menmen. Detta var den mest smickrande. Haha. Jag kan underhålla mig själv rätt bra.

Nu ska jag återgår och kolla på Harry Potter and the deathly hallows part 1.
Solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0