Runaway

Så sjukt skönt är det i solen just nu. Har spenderat större delen av dagen just där. I solen. Samtidigt som jag har börjat läsa tredje och sista delen i den bokserie jag läser just nu. Sååå himla bra och jag brukar aldrig bli riktigt så uppslukad av böcker. Kanske just det att jag nog vill vara lite som henne. Men det är väl så det ska vara. Haha.
Har i alla fall lyckats att bli några nyanser brunare, vilket jag starkt välkomnar eftersom fyra veckor instäng på ett äldreboende inte direkt gjort susen för solbrännan. ;)
Hoppas ni har det fint! Imorgon kommer jag hem så då ska jag försöka ladda upp lite bilder och träffa människor jag saknat och planera lite saker.
Men mår faktiskt förhållandevis bra. Är fortfarande helt borta och halvt yr antagligen på grund av vätskebrist och sängen känns fortfarande sjukt lockande. Men annars känns det bra. Det känns att jag lever i alla fall och det ska bli grymt skönt att komma hem till stan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0